sobota, 16 lutego 2013

Rich bitch

Wczoraj praktycznie cały dzień spędziłam na sesjach. Tzn. sesje trwały w sumie 4 godziny, ale przygotowania i dojazdy zajęły resztę czasu. Dziś też miałam mieć sesję, ale fotograf dostał gorączki... Mam wolne! Cała sobota do mojej dyspozycji! Dzień zaczęliśmy od wypadu na zakupy. Chciałam kupić jakiś kosmetyk, ale nie mogłam się na nic zdecydować więc stanęło jedynie na prasie i pierdołach. Wieczór spędzę na czytaniu :). Ostatnio po głowie chodziły mi złote rajtuzy. Bardzo chciałam je założyć do takiej codziennej stylizacji i dziś się udało. Złoty look ma podkreślić to, że wczoraj zarobiłam pieniążki, a dziś będę mieć przyjemny dzień, o! ;) Jak Wam się podoba?

Ps.
Buty nie przetrwały... Podeszwa mi pękła i zmoczyłam stopę :(. Mam nadzieję, że gdzieś jeszcze jest paragon... Proszę o kciuki żeby udało mi się go odnaleźć!




buty - Street Shoes, rajtuzki - H&M, szorty - Reserved, bluzka - Massimo Dutti, płaszcz - Orsay, torebka - New look

A to nasze dzisiejsze zakupy ;)

8 komentarzy:

  1. no ciekawie wyglądają te rajtuzki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądają te rajstopki

    OdpowiedzUsuń
  3. Rajtki superowe, ale... nie było Ci zimno?
    Chyba jestem stara :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo nie ;). Pamiętam, że jak robiłam zdjęcia to pomyślałam nawet, że słoneczko fajnie świeci i tak miło ciepło jest :). A poza tym poruszam się autem ;)

      Usuń
  4. Rajty spoko, ale do moich kolumn jonskich chyba nie bardzo:/ podoba mi sie ten znak wyjazd na zdjeciu:) gdzie kupilas buty, ze taki szmelc?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też znak się podoba, miałam jeszcze fajne zdjęcia ze strzałką na drodze, ale fatalnie wyglądałam i sobie odpuściłam ;). Buty kupiłam w fashion shoes, na szczęście znalazłam paragon i za 2 tygodnie albo mi dadzą nowe, albo oddadzą kasę :)

      Usuń
  5. Świetne rajstopy i bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...