sobota, 23 lutego 2013

Relax, take it easy. Ciasto jogurtowe.

Wolna sobota. Nie mogłam zmarnować dzisiejszego dnia. Do południa pracowaliśmy, ja przy maszynie, a Ukochany przy komputerze. Jestem zadowolona! Biała kawa idealnie pasowała do sytuacji. W międzyczasie odwiedzili nas Świadkowie Jehowy, to znak, że wiosna idzie. Zapragnęłam iść na spacer, a pamiętając o wizycie byłam przekonana, że jest ciepło. Oj, myliłam się... Zmarzłam okropnie, nawet nie miałam ochoty robić zdjęć, szybko wróciliśmy do domu. Upiekłam jogurtowe ciasto z przepisu z bloga Rocksanki (a właściwie zainspirowałam się składnikami, a dozowałam je na oko... jak to ja ;)) i dopiero z talerzykiem mogłam usiąść i pokazać Wam mój dzisiejszy strój. Założyłam sweter, który dawno temu, dla mojej mamy, zrobiła babcia. Uwielbiam go, jest w moich ulubionych kolorach i bardzo mi w nim wygodnie. Taka luźna, prosta jeansowa stylizacja, w sam raz na sobotni relaks. Jak Wam się podoba? Co ciekawego dziś robicie?



 



sweter - wyrób mojej babci, spodnie - Tally Weijl, płaszcz - Orsay, torebka - pamiątka z Egiptu, komin - zrobiłam sobie

Ps.
W związku z pozytywną reakcją na moje pytanie z poprzedniego posta, postanowiłam rozszerzyć zasięg sprzedaży moich wytworów. Na razie sprzedawane są tylko stacjonarnie, ale myślę żeby je gdzieś w sieci umieścić. 45 stopni kombinuje :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna torebka.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna torebeczka !
    ciasto <3

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow, wyszło Ci mega smakowicie - wygląda na bardzo puszyste. :) no i mam nadzieję, że Ci smakowało. :)

    poza tym - jesteś bardzo ładna - przypominasz mi jakąś polską aktorkę, o wiem, tę, co grała 'Kasię' w 13 posterunku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakowało bardzo, ale muszę przyznać, że dziś było o niebo lepsze nić wczoraj ;). Na świeżo trochę zbyt muliło ;)
      Dzięki. Kurczę, już do wielu osób mnie porównywano, ale do tej aktorki jeszcze nie, aż muszę sobie przypomnieć jak wygląda ;)

      Usuń
  4. Ciacho wygląda smakowicie;)
    Jak już będzie można kupić w sieci Twoje rzeczy to daj znać;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajną masz fryzurkę, a placek pysznie wygląda.:D
    Poobserwuję, będę zaglądać częściej.:P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...