wtorek, 26 lutego 2013

Moje wytwóry szukają domu

Myślę i myślę i jeszcze nic nie wymyśliłam w sprawie sprzedaży internetowej moich wytworów. Muszę się do czegoś przyznać, jeśli chodzi o sprzedaż to jestem okropnym leniem, nie chce mi się fotografować, opisywać itd. ;). Przez to w mieszkaniu mam pełno biżuterii, akcesoriów i torebek ;). Sprzedaję przy okazji znajomym gdy coś u mnie znajdą. Często ktoś coś na mnie zobaczy, zapyta, poprosi bym dla niego zrobiła i tak się kręci ;). Sprzedaję też stacjonarnie, ale nie podoba mi się ta opcja bo dochodzi spora marża od sklepu... Może zmobilizuję Ukochanego by mi sfotografował, i pomógł ogarnąć sprzedaż przez internet. W każdym razie ja nadal myślę i nastawiam się psychicznie, a tym czasem jeśli coś co pokazałam na blogu Was zainteresuje to piszcie na maila, dogadamy się :)



















7 komentarzy:

  1. Jakie cuda cudeńka! Śliczne! Jak na to patrzę to mi się aktywuje moja wewnętrzna sroka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te rzeczy <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te wszystkie ozdoby, bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...