poniedziałek, 4 lutego 2013

HexxBOX - początek!

Dziś zawitał do mnie listonosz z paczuszką! Otrzymałam kosmetyki marki GRASHKA. Bardzo dziękuję Hexx za organizację akcji HexxBOX i sklepowi Igruszka, który przekazał mi kosmetyki do zrecenzowania :)

Na razie podzielę się z Wami pierwszym wrażeniem. Otrzymałam bazę do oczy i ust, eyeliner oraz cień do powiek. Baza jest pierwszym kosmetykiem tego typu w mojej kosmetyczce i już muszę powiedzieć, że nie wiem jak mogłam bez niej żyć! Świetnie podbija kolory i przedłuża trwałość cieni, chociaż jeszcze nie mogę ocenić na jak długo (od 5 godzin mam pomalowane oczy i na razie jest idealnie). Liner mnie zachwycił! Zazwyczaj używałam żelowego, czasami płynnego z pędzelkiem, w pisaku miałam raz i nie podobał mi się. Kosmetyk GRASHKA ma fajną, precyzyjną, elastyczną końcówkę. Pozwala uzyskać ładne kreski bez zbędnych komplikacji. Jest dla mnie tak wygodny jak mazak (a jednym z moich "pozablogowych" zajęć jest tworzenie ilustracji więc to dużo znaczy ;))! Cienie na razie wydały mi się najsłabsze. Bez bazy mają przeciętną pigmentację, więcej na razie nie mogę powiedzieć. Przypominam, że to na razie moje pierwsze wrażenia, zobaczymy czy i jak moje opinie się zmienią z czasem ;).

A tu trochę foto dokumentacji... Oraz zdjęcia bezlitośnie obnażające moje braki w umiejętnościach wykonywania makijażu (kurs wizażu i stylizacji chyba poszedł w las). Szybki makijaż oka z użyciem kosmetyków marki GRASHKA (+ 2 dodatkowe cienie, rozświetlający w wewnętrznym kąciku i coś ciemniejszego w załamaniu powieki).










Ps.
Bardzo proszę o głosiki na foto #10 o tu (klik)! Z góry ślicznie dziękuję za wszystkie głosy :)

7 komentarzy:

  1. a ja nadal czekam na listonosza :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję paczuszki :D A makijaż Ci wyszedł, nie masz na co narzekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne kosmetyki dostałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie jeszcze listonosz nie odwiedzil :c
    świetny makijaż . ! . <3 *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...