niedziela, 17 lutego 2013

Gdzie leży sens?

Z dobrych wiadomości: znalazłam paragon i reklamowałam buty! Przy okazji kupiłam swoją ulubioną farbę do włosów i jako gratis dostałam odżywkę w piance. Już jestem po farbowaniu i w końcu wróciłam do mojego naturalnego koloru! :D Miła odmiana po ostatnich przygodach kolorystycznych... Raz sobie przez przypadek pofarbowałam na czarno (zdradliwe nazwy kolorów), a potem rozjaśniłam na taki nijaki brąz... Ale tylko odrosty. Coś okropnego! Na szczęście już jest tak jak powinno być.

Ze złych wiadomości: czas biegnie, a ja nie wiem co powinnam zrobić ze swoim życiem. Czuję, że marnuję czas. Okropnie mi z tym :(. Żeby poprawić sobie samopoczucie wczoraj zrobiłam porządne porządki :). Nawet umyłam podłogę szmatą na kolanach. Aż strach się bać! Nie chcę czuć się nieużytkiem więc wczoraj i dziś zajmuję się moją biżuterią, a wieczorem pouczę się angielskiego. Muszę co nieco sobie przypomnieć bo prawdopodobnie czeka mnie sesja z angielskojęzycznym fotografem ;). Nie chcę się zbłaźnić ;).

Pokażę Wam efekty mojego farbowanka i naszyjnik, który zrobiłam jakiś czas temu. Podoba Wam się?








11 komentarzy:

  1. Piękny naszyjnik :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tą farbę i uważam, że to był jeden z gorszych wyborów.... bo teraz czekam aż kolor nie tyle zejdzie, co po prostu ścinam włosy. Ale ja wybrałam inny kolor i moje oczekiwania także były inne ;)

    Naszyjnik pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ale kolor Ci nie pasuje czy farba coś z włosami zrobiła? Dla mnie ta jest idealna, to naturalny kolor moich włosów, nie śmierdzi zbytnio i nie spływa. Jedyny minus to to, że jest jej tak dużo ;)

      Usuń
    2. o ja też jestem fanką tej farby, jest bardzo łagodna dla włosów a naszyjnik BOMBA!

      Usuń
  3. Nigdy nie używałam takiej farby. Mam swoją zaufaną :(
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, albo poczucie winy, że nic takiego się nie zrobiło przez te 7 dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny naszyjnik, sama bym się na taki pokusiła! :) to jest kawałek materiału i na to naszyte koraliki?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...