czwartek, 21 lutego 2013

Fit wyzwanie - szybka aktualizacja

Sesja znowu się przesunęła (ej, no, co jest? ja chcę w końcu pieniądze zobaczyć), mam więc dodatkowe 2 tygodnie. Zostaję w Krakowie przez weekend więc chciałabym jutro iść na siłownię, mam nadzieję, że Ukochany da się wyciągnąć ;). Dzisiaj również nie mam sesji bo: a) model nie dojedzie więc sesja przełożona, b) mam powiększoną śliniankę i boli mnie głowa (czy ja szukam wymówek?), w związku z tym wieczorem zapodam sobie Ewkę. Którą część mi polecacie na dzisiaj?



Ps.
Trochę mi smutno, już chyba miesiąc nie widziałam mamy i babci :(. Miałam nadzieję, że w końcu się u nich pojawię, już nawet zaczęłam się pakować... A tu lipa :(. Jak powiedziałam, że jednak sesja się przesunęła to mama stwierdziła, że szkoda kasy na podróż skoro nie jadę do pracy. Mam nadzieję, że uda mi się ją przekonać żeby do mnie przyjechała... Chociaż na jeden dzień.

13 komentarzy:

  1. ja mam tylko jedna plytke turbo spalanie i chcialabym zdobyc killera:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na takie zimowe dni polecałabym pilates lub jogę ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zamiar się rozglądnąć za jej płytkami i zacząć ćwiczyć jak najszybciej ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. może turbo spalanie? hehe. kuruj się ;3 tęsknota za bliskimi Ci osobami, jest straszna. wiem coś o tym. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam zamiar kupić jedną z jej płyt.

    OdpowiedzUsuń
  6. ojejku, strasznie mi przykro z tym spotkaniem :( trzymam kciuki aby mama do ciebie przyjechala :(
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A co to za sesje?:)
    Zależy ile masz sił na dziś:) Niestety ja się czuję jak kapeć dziś(teee dni),więc wieczorem będę robić Skalpel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesje foto. Pracuję jako fotomodelka.

      Usuń
  8. oby wszystko dobrze się ułożyło! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wytrwałości w ćwiczeniach z Ewą ;)

    aaaaj, zazdroszczę Ci, że jesteś fotomodelką *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, za bardzo nie ma czego zazdrościć, mam nieregularne zarobki i jeszcze muszę się użerać z ludźmi ;)

      Usuń
  10. turbo spalanie...a ogólnie, najnowsza płyta jest największym hardcorem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ćwiczę trening z pierwszej płyty dalej się na zapuszczam ;P przynajmniej na razie. Powodzenia w ćwiczeniach.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...