wtorek, 19 lutego 2013

Fit wyzwanie II

Pamiętacie moje fit wyzwanie? Wyszło jak wyszło, coś tam ćwiczę, zdrowiej się odżywiam, ale czasami jakaś czekolada się nawinie ;). Sesja do której chciałam się przygotować trochę się przesunęła i będzie dopiero w najbliższą sobotę. W międzyczasie miałam kilka innych, które uświadomiły mi, że nie jest ze mną aż tak źle jak myślałam... Ale i tak muszę się ogarnąć! Mam nową motywację i od jutra ruszam z nowym zapałem! Raz w tygodniu będę zdawała sprawozdanie! Kto dołącza do mnie?


2 komentarze:

  1. zgłaszam się :D też ostatnio zaczęłam się za siebie brać, ale czekoladki i batoniki tak niewinnie leżą w szafce... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ja! Od początku lutego trening 3 razy w tygodniu plus suplement, plus balsam na cellulit a planuje kupić płytę Chodakowskiej i dołożyć sobie jeszcze w pozostałe 2 dni w domu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...