czwartek, 28 lutego 2013

February's changes

Dziś w Krakowie czuć wiosnę. Na spacerze zdjęłam kurtkę i zasuwałam w sweterku, było tak miło na słoneczku! Aż trudno uwierzyć, że jeszcze mamy luty. Z okazji końca miesiąca naszło mnie na refleksje. Ostatnio dużo się wydarzyło w moim życiu. Z Ukochanym dogaduję się lepiej niż kiedykolwiek, a czuję, że będzie tylko lepiej. W sferze zawodowej też się ruszyło, jak dobrze pójdzie to niedługo zapłacę zaliczkę na jakiś fajny wyjazd wakacyjny. Ostatnio dużo myślę o lecie ;). Nie mogę się doczekać ciepłego morza i plaży. W marcu będę miała wystawę malarstwa, najbliższy czas przeznaczę na przygotowania. Plany na następny miesiąc: praca, praca i jeszcze raz praca. No i blog :) A Wy myślicie już o wakacjach? Jakie macie plany na marzec?

A tu foto ze spaceru. Bransoletki, które ostatnio zrobiłam. Bardzo mi się podobają, a Wam?



8 komentarzy:

  1. Piękne bransoletki, szczególnie ta z zaczepkami ;)
    Zapraszam do mnie na nowego posta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mieszkam niedaleko Krakowa, faktycznie dzisiaj piękny słoneczny wiosenny dzień. Bransoletki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie wczoraj było tak pieknie jak dzis opisujesz Kraków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tych bransoletkach.
    Są cudowne!
    Pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I mnie się podobają :) Bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne bransoletki!! Naprawdę! I odsłona bloga też :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...