środa, 13 lutego 2013

Fast shopping

Żeby nie było nieporozumień, dziś są urodziny mojego Ukochanego :). A Ukochany jest moim mężem :). I już wszystko jasne :).

Dzień nam mija na razie nijako, Ukochany pracuje przy komputerze, ja głaszczę króliki... I podjadamy torcik mojego autorstwa ;). Myślę, że wieczorem zacznie się coś dziać, ale żeby teraz nie było nijako to pokażę Wam w czym wyskoczyłam na szybkie zakupy :)

 
kurtka - Orsay, żakiet - Takko Fashion, bluzka - sh, spodenki - uszyłam sobie, rajty - Orsay, torebka - Sh

A Wam jak mija środa trzynastego? ;)

5 komentarzy:

  1. Podziwiam za uszycie spodenek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kurtka ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie Najlepszego dla Ukochanego :D W końcu jest również częścią tego bloga :)
    Strój bardzo ładny, ale ja bym chyba zamarzła w takich spodenkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na spacer bym tak nie poszła, ale autem do galerii spokojnie można podjechać ;)

      Usuń
  4. No zimno mi by było, broszkę by wywiałe he he he :)))
    Ale owszem w samochodzie bym się też tak wybrała.
    Świetnie wyglądasz :)
    Jak chcesz to wpadnij do mnie:)
    Dopiero co zaczynam :))
    http://kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...