środa, 20 lutego 2013

Bądźmy delikatni!

Pokażę Wam trochę rzeczy, które ostatnio zrobiłam. Właściwie wszystko co jest widoczne na zdjęciach jest mojego autorstwa, od opasek, przez naszyjnik, aż do bluzki. I tu ciekawa sprawa! Materiał z którego ją uszyłam ma chyba ponad 50 lat! Tak wynika z metki :). Dostałam go od babci, bardzo mi się podobał, bardzo długo myślałam co z niego uszyć ;). Zostało mi go jeszcze sporo więc na pewno coś jeszcze powstanie. Jak Wam się podobają moje wytwory? :) Tytuł posta wziął się stąd, że właśnie z delikatnością kojarzą mi się opaski i bluzka. Takie trochę elfie i wróżkowe ;). Delikatne i wiosenne. Co o tym myślicie?











20 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, zwłaszcza z ta kokardką z kwiatkiem, faktycznie wyglądasz na nich jak elfik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni naszyjnik jest piękny:) wyglądasz w nim jak Kleopatra:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Przed ostatnie , uf zrobiło mi się gorąco :)
    Naszyjnik z ostatniego bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też skojarzyłaś mi się tu z Kleopatrą :))

    OdpowiedzUsuń
  5. to pokaż tą bluzkę całą, a nie sobie w kulki lecisz! :P
    ten naszyjnik na ostatnim zdjęciu podbił me serce :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwości, pokażę kiedyś, ale to taka prosta jest, nikt nadzwyczajnego ;)

      Usuń
  6. Pokazuj bluzkę:)
    Naszyjnik jest śliczny :)

    Również ćwiczę z Ewką, moja waga podskoczyła o 3kg:P

    OdpowiedzUsuń
  7. super fotki !
    i opaska :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie wyglądają ;)
    opaska z różyczką ♥

    szkoda ze na zdjęciach nie widać całej bluzeczki :(

    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. opaska jest przepiękna!
    I mi również przypominasz Kleopatrę na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! powaznie sama to robisz? ale jestes zdolna:D

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjne ujęcia;) bardzo podobają mi się przepaski an włosy masz talent i to bez dwóch zdań ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten ostatni naszyjnik jest mega, wyglądasz jak Kleopatra :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...