niedziela, 3 lutego 2013

B&W łąka.

W ramach "pracy" cyknęliśmy dzisiejszą stylizację. Taka prosta, wygodna, czarno biała. W sam raz na leniwą niedzielę ;). Większość rzeczy pochodzi z sh ;). Szkoda tylko, że czeka mnie jeszcze trochę działań przed planowanym lenistwem ;). Z pozytywnych wydarzeń: dziś miałam ostatni zjazd - to po pierwsze. Po drugie: wybraliśmy pralkę, już niedługo ją kupimy i w końcu będę mogła na okrągło prać swoje ciuchy ;). Szaleństwo! ;)





kurtka - uszyłam sobie, tunika - sh, pasek - sh + moja przeróbka, legginsy - allegro, buty - Street Shoes, torebka - sh

Ps.
Bardzo proszę o głosiki na zdjęcie #10 o tutaj
Można głosować raz dziennie, będę bardzo szczęśliwa jeśli będziecie o mnie pamiętać ;)

Pps.
W sprawie rozdania... Mańka się do mnie zgłosiła, mam adres i jutro postaram się wysłać nagrodę :)

9 komentarzy:

  1. Świetna ta tunika, fajnie wygląda w połączeniu z motylem na pasku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz świetną fryzurę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fryzura i pasek super :) Reszta tez fajna oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja!
    Pozdrawiam :)

    Obserwuję i będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Motyl jest prześliczny :) A pralka to ważny sprzęt :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...