środa, 2 stycznia 2013

Zepter, Swisso logical - hand lotion - recenzja

Przedstawię Wam jeden z moich gwiazdkowych prezentów. Jest to balsam do rąk. Oto co na jego temat napisał producent:

Pozostawia na powierzchni dłoni niewidzialny odżywczy film. Ekstrakt z Echinacei wzmacnia naturalny mechanizm obronny skóry. Aminokwasy jako główny składnik keratyny wzmacniają skórę i paznokcie.
A jak to się ma do rzeczywistości? Mogę się pod tym podpisać! Ale od początku. Kosmetyk zamknięty jest w pojemniku z pompką.Jego pojemność to 300 ml. Dzięki temu jest bardzo wygodne do użytkowania w domu, ale nosić w torebce będzie już trudniej. Opakowanie jest proste i estetyczne. Po naciśnięciu pompki otrzymujemy optymalną ilość kosmetyku. Zapach jest dość specyficzny, myślę, że nie każdemu może się spodobać, ale na dłoniach nie jest intensywny.  Balsam nie jest tłusty, po rozsmarowaniu mam raczej uczucie mokrości, ale bardzo szybko się wchłania i zostawia na dłoniach nietłusty film. Dłonie zostają dobrze nawilżone, skóra jest odżywiona. Również wygląd skórek się poprawił. Ciekawą rzeczą jest to, że gdy posmaruję sobie dłonie na noc to rano budzę się z uczuciem silnie nawilżonej skóry, film jest nadal wyczuwalny. To chyba najlepszy kosmetyk do rąk jaki miałam. Spokojnie mogę postawić mu 6/6! Gorąco polecam!
Ps.
Ceny nie podam... Bo to prezent :).

11 komentarzy:

  1. zachęciłas mnie takim kremikiem :) wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię wszystkie opakowania z pompką :D Są niezwykle poręczne :) A skoro kremik dobrze działa przy nocnym nawilżaniu to być może kiedyś sobie go sprawię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam go ale po takiej recenzji to warto wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To dobra marka, myślę że ocena zasłużona.
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zepter?kojarzy mi się z producentem patelni i garnkow, a nie kremów do rąk:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie będę musiała poszukać tego balsamu. Mam zawsze problemy z suchą skórą dłoni i mało jakie kremy potrafią temu zaradzić...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tego produktu, ale brzmi fajnie, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam wszelkiego rodzaju balsamy do rąk ;) ale tego jeszcze nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudny jest ten balsam mialam jedynie próbkę i byłam zachwycona..niestety cena mnie skutecznie odstrasza:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy jest szansa na otrzymanie próbki od Producenta?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...