wtorek, 1 stycznia 2013

Witam w 2013 :)

W końcu doczekałam się 2013 roku! Teraz czeka mnie dużo pracy, ale jeśli się zmobilizuję to będzie to dobry rok. Sylwester minął bardzo spokojnie, nawet nie zrobiłam zdjęć... Bo nie było sensu ;).

Jestem bardzo zmęczona... Ale nie po imprezie, raczej po 4 godzinach drogi ;)

Pokażę Wam jedną z milszych rzeczy, które mnie wczoraj spotkały. Koleżanka mamy przywiozła fanty z Niemiec.

 
 
Przy okazji zainspirowałam się do wizyty u fryzjera. Jak Wam się podoba? Bo mi bardzo! :)

3 komentarze:

  1. Super fryzurkowa inspiracja, swietny kolorek:-) pozdrawiam i wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważna i zadziorna fryzurka, a więc podoba się jak najbardziej!
    Obserwuję i wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z pewnością też by mnie ucieszyły takie fanty, a fryzurka faktycznie odważna i zadziorna ale czemu nie ;P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...