niedziela, 6 stycznia 2013

Sisi - russian princess

Jakiś czas temu uparłam się, że chcę mieć kożuszkową kamizelkę z wielkim kołnierzem. W sklepach nie było tego co chciałam wiec musiałam sobie sama zaprojektować i uszyć. I oto jest! Jak Wam się podoba? Zastanawiam się jeszcze czy nie zmniejszyć kołnierza, tak po łuku obciąć, co myślicie?

 
 
legginsy - allegro, komizelka - mój projekt, uszyłam sobie, bluzka - sh, buty - Street Shoes, nausznica - zrobiłam sobie
 
 
Ps.
Tradycyjnie zachęcam do udziału w moim rozdaniu

10 komentarzy:

  1. Mi się wydaje, że taki duży kołnierz ma swój urok, ja bym nic nie zmieniała. Gratuluję talentu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym nic nie zmieniała, tak wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kamizelka, też bym taką chciała :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolniacha z Ciebie :)
    Zostawiłabym tak, jak jest! świetnie się prezentuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. No, jestem pod wrażeniem :D Wszystko ładnie do siebie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzkę niestety mało widać... ;D oo widze utalentowana skoro sama uszyłaś.. i chciałam zapytac jak zrobiłam nausznicę? może jakaś instrukcja na bloga?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To efekt zamierzony, tylko rękawy mi są potrzebne, reszta nieistotna ;). Nausznicę zrobiłam z drucików i łańcuszka, może jak będę robiła kolejną to cyknę jakąś instrukcję ;)

      Usuń
  7. Dziękuję za miłe słowa, zostawię kołnierz tak jak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie wspaniałe okrycie wierzchnie! I Twoje włosy, sa piękne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...