niedziela, 20 stycznia 2013

Sick and tired

W końcu i mnie dopadło. Jak wstaję to strasznie kręci mi się w głowie... Ale rano na zajęciach byłam, zgodnie z planem :). To co miałam zaliczyć zaliczyłam, teraz mogę chorować w najlepsze :). Z okazji złego samopoczucia dziś mam dla Was tylko efekt uboczny sesji robionej do szkoły. Już nie mogę się doczekać aż pogoda mi pozwoli na taki ubiór :). Spódniczka trochę za duża, ale nie mogłam się powstrzymać przed zakupem ;). Nie wiem czy widać, ale skarpetki są jakby "brokatowe", z metalizowanej nici :). Co sądzicie o takim połączeniu?




Sweter - KappAhl, spódnica - Reserved, skarpetki - bodajże House, buty - F&F

6 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalne ;) Obyś szybko wróciła do formy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdróweczka :) Spódniczka bardzo fajna, ale skarpetki w tym zestawie jakoś mnie nie przekonały :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Orginalne.zapraszam do mnie http://modowo11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę gryzie się mi skarpetka ze szpilką :)
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wracaj szybko do zdrówka! świetna ta spódniczka, fajnie wyglądasz w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...