piątek, 11 stycznia 2013

Short hair story

Dziś piszę z wyjazdu. Wybrałam się do rodzinnego miasta. Z tej okazji odwiedziłam fryzjera i w końcu sprawiłam sobie fryzurkę upatrzoną w listopadowym niemieckim Vogue :). Zrobiłam sobie prawdziwą metamorfozą, taką ze zdjęciami "przed" i "po", a nawet z profesjonalną sesją zdjęciową na koniec ;). Ale o tym później...

przed... 





po   

Głównym celem mojej wyprawy nie był jednak fryzjer, a wykonanie sesji zdjęciowej. Przygotowałam stylizację, pomyślałam o wizażu, znalazłam modelkę... I klops bo nie przyszła, nawet nie odebrała telefonu :(. Tak się nie robi! Z braku laku sama wcieliłam się w rolę modelki, żeby tło się nie marnowało ;), a jutro sfotografuję moją przyjaciółkę, na niej zawsze mogę polegać. Podobno nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło... Zapomniałam z domu preparatu do demakijażu i 5 minut przed planowaną sesją wpadłam do Biedronki po płyn micelarny (pomyślałam, że to okazja do wypróbowania), ale nie było... Więc kupiłam mleczko. Ciekawe jak się sprawdzi :). Teoretycznie powinno być hitem, tym dobrem, na które ma wyjść ;)

A tu efekty mini sesji




 sweter - sh + mój tuning, nausznica - moje dzieło ;)

Jak Wam się podoba moje nowa fryzura? Pozytywna zmiana czy powinnam zapuszczać? ;)

9 komentarzy:

  1. Ale Ci ładnie w tej nowej fryzurce :D W ogóle Ty masz ładne włosy, wyglądają bardzo zdrowo i pasują do Ciebie :D Czekam na wieści o mleczku z Biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Od dziś będę je testować i za jakiś czas zrobię recenzję porównawczą z moim mleczkiem Vichy :)

      Usuń
  2. Dokładnie - Pani włosy wyglądają bardzo zdrowo i sa zadbane. Świetna metamorfoza ;)

    0la-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sesja :D ale Ty jesteś podobna do mojej znajomej ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna fryzura i bardzo twarzowa:) uwielbiam takie grzywki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taki rodzaj grzywki! niestety nie dla mnie ona :/
    Bardzo twarzowa fryzura i udana sesja mimo, że nie poszła zgodnie z Twoim planem.

    Masz świetne włosy. Ale to już wiesz :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło super, szkoda że kolor nie taki jak w gazecie :) to byłaby już totalna metamorfoza :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie ci w takiej fryzurze. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna fryzura i bardzo Ci pasuje :)
    Sama chciałam taka mieć ale niestety nie dla mnie fryzura Kleopatry :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...