piątek, 18 stycznia 2013

Odrobina orientu

Pokażę Wam moją stylizację, która na razie debiutowała w domu, z wyjściem na dwór czeka na wiosnę ;). Jest idealna  lenienia się. Możecie zobaczyć moje ostatnie zakupy ubraniowe. W spodniach zakochałam się od pierwszego wejrzenia, musiałam je mieć i choć nie kupiłam ich od razu, to wróciłam po nie następnego dnia. Koszulka to mój łup z sh, zwróciła moją uwagę oryginalnym nadrukiem. Trochę irytuje mnie wykończenie pod szyją, może coś z tym zrobię, a może zostawię tak jak jest ;). Biżuteria to stare dzieje.









Koszulka - sh, spodnie - ciężko powiedzieć, to tak jakby próbka kolekcji wiosennej, nie posiadały właściwej metki, bransoletki - Reserved, nausznica - zrobiłam sobie

Lubicie takie klimaty?

Notka miała pojawić się wczoraj, ale pół dnia przygotowywałam się do sesji, a po byłam tak skonana, że prawie w wannie usnęłam ;). Pozowanie się na mnie zemściło, obudziłam się z okropnym zimnem :(. Myślicie, że jak będę smarować to zniknie do poniedziałku?

9 komentarzy:

  1. Bluzka jest świetna, ale spodnie rewelacja :) fajnie się to razem prezentuje

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby szybko zniknęło! :) Lubię koszulki z oryginalnymi i ciekawymi wzorami :) Podobają mi się również bransoletki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne spodnie ! Wszędzie takich szukam, z tym, że z elementami skórkowymi zamiast tych czerwonych. Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oo co za stylizacjaaa!Jesteś niesamowita,,,a ta koszulka coś w moim stylu:)
    Zapraszam Cię na rozdanie będzie mi bardzo miło
    http://sweetperelka.blogspot.com/2013/01/konkurs-u-sweetperelka-zapraszam.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. I koszulka ze świetnym wzorem i spodnie bardzo, barrrrdzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  6. no koszulka strasznie mi się spodobała, oddaj mi ! ;))

    super, super ;D/
    simplebyanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...