poniedziałek, 28 stycznia 2013

Nail polish

Pokażę Wam moją małą kolekcję lakierów. Jak widzicie jest dość uboga... Od jakiegoś czasu moje paznokcie wyglądają tak kiepsko, że najlepiej prezentuje się na nich odżywka. Na dodatek dwie przeprowadzki zrobiły swoje, lakiery gdzieś przepadły bez wieści. Chyba najwyższa pora porządnie zadbać o paznokcie i poszerzyć zbiór kolorów! Możecie mi polecić jakieś odżywki lub inne sposoby na piękne paznokcie? Czekam na Wasze rady!

Ps.
Bardzo proszę o trzymanie kciuków jutro o 8! Chcę nareszcie zakończyć tą historię... Bardzo mi zależy! :)

24 komentarze:

  1. cudowna kolekcja :) heheh ja trzymalam :P
    pozdrawiam, i zapraszam do mnie :) u mnie zdjecia z Londynu :) Może masz ochotę dodać? :) zrobie to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo kobiece i klasyczne kolory:) ja jestem na etapie pomniejszania mojego wariactwa...był czas, że miałam w kartoniku ponad 130 lakirów:( moim planem jest 20:) złota 20-tka klasycznych odcieni...15 klasycznych- 5 szalonych:) i basta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz to możesz mi oddać trochę ;) :D

      Usuń
    2. wierz mi- przy tylu 'ulubieńcach' tragicznie cięzko jest zdecydować sie na te do odstrzału:) ograniczę sie do wielkiej manii zuzywania:0 ale będe pamiętac;)

      Usuń
  3. to będziemy trzyma że hej;D

    OdpowiedzUsuń
  4. polecam moczenie paluszków w ciepłej oliwie z oliwek z odrobiną soku z cytryny :) cytryna wybiela nieco płytkę paznokcia, a oliwa ładnie zmiękcza skórki i nawilża. Również polecam smarowanie paznokci i skórek olejkiem rycynowym. Odżywek nie używam bo nie widzę ku temu potrzeby. Moczenie w olejku, oliwie moim paznokciom wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też od jakiegoś czasu na paznokciach oglądam głównie odzywki. Polecam gorąco Peggy Sage - moje koleżanki również potwierdzają, że działa a paznokcie ładnie "w niej" wyglądają" Szczegóły: http://cosmetickick.blogspot.com/2013/01/peggy-sage-po-15-miesiaca-od-pierwszego.html
    Od kilku dni mam znowu obcięte pazurki i zaczynam testować działanie oliwki Sally Hansen do skórek (ale tez do paznokci)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia jutro!
    Ja poradziłam sobie ESSIE ale trafiłam na okazję cenową w TKMaxx;) Lakierów nie masz aż tak mało, lepiej teraz wydać na coś odżywczego niż kolejny lakier

    OdpowiedzUsuń
  7. Same klasyczne kolory! Czerwień jednak jest nie do pokonania! :) Jeżeli będziesz potrzebować opinii na temat jakiegoś lakieru czy odżywki pisz śmiało, może uda mi się pomóc ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że lubisz nosić czerwień na paznokciach. :)
    ja mogę polecić odżywki Evelin, np. 8w1 oraz wszelkie odżywki Sally Hansen, ale to są już ciut droższe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz strasznie dużo czerwonych odcieni :D
    A kolekcja nie jest wcale aż tak uboga ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Też tak pomyślałam na widok tej kolekcji, że widać, że lubisz "klasykę" na paznokciach. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. o rety, chyba bym się zapłakała, gdyby zginęła mi choć niewielka część mojej kolekcji, zresztą pewnie lakiery przewoziłabym w opancerzonym sejfie, więc prawdopodobieństwo zguby - niewielkie ;-PPP
    ja polecam odżywkę Herome Extra Strong, wcieranie kremu do łapek w skórki jak najczęściej i absolutny zakaz moczenia dłoni np. w kąpieli a wszelkie prace domowe - w rękawiczkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę sporą kolekcję ;D Ok trzymam kciuki.Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten po prawej czerwony bardzo ładny : ) Mam niebieski z tej serii; )

    Polecam trochę witaminek ( np. A) połykać/ owoce jeść i oliwką smarować paznokcie ; )


    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny zbiór! Lubię serię Wibo so matte :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki! ;) Bardzo polecam odżywkę Sally Hansen, żadna tak dobrze się nie sprawdzała. Dziękujemy za wizytę i zapraszamy ponownie ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  17. moje znajome bardzo polecają odrzywke evelina (jak dobrze napisałam nazwę) 8 w 1

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie to pokaźna kolekcja ;) Tylko w podobnej tonacji.

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice post & blog!
    Maybe we follow each other!?
    Let me know :)
    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie podstawą jest Nail Tek II oraz Merz Spezial, przy czym sam NT II daje niezłe wsparcie.

    Obejrzałabym z bliska zbiorek :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...