czwartek, 31 stycznia 2013

Mini haul

Przygnębiłam się małą ilością lakierów i... Kupiłam sobie zestaw Trosani. To nie mogło się skończyć inaczej. Z kolorami nie zaszalałam, teraz trochę tego żałuję. Poza tym wymogłam na Ukochanym by kupił mi notesik paper blanks... Tzn. kiedyś mi obiecał, a ja po prostu powiedziałam, że czas zakupu nastał ;). Nie mogłam się oprzeć, jest taki uroczy. Będę w nim rysowała (w sumie już zaczęłam).




Dziś macie ostatnią szansę zgłosić się do mojego rozdania (klik), jutro wyniki!

Ps.
Mam problem z internetem, w ciągu dnia korzystam z bardzo wolnego, dodawanie notki trwa wieki, a przeglądanie Waszych blogów to prawdziwy test cierpliwości... Pośmigać mogę dopiero po północy z drugą kartą, ale wtedy już nie mam siły. Muszę coś wymyślić bo doładują mi dopiero za niecałe 2 tygodnie O.O

8 komentarzy:

  1. Notatnik piękny, ale kolory również - bardzo ładne i chyba optymalne, będą pasować do wielu okazji :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery maja cudne kolory, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się kolory lakierów, ciekawie prezentują się w buteleczkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery bardzo ładne, uniwersalne :D Jeszcze poszalejesz z kolorami, wiosna idzie! :D Notesik jest uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jak te lakiery? powiedz coś więcej, pliiiis, bo u mnie w TkMaxxie kiedyś widziałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc takie zwykłe. Druga warstwa dłuuuugo schnie. Za długo :/. Hmm... Pomaluję sobie jutro jednym paznokcie i jakąś notkę napiszę niebawem :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...