poniedziałek, 21 stycznia 2013

Mini haul

Dziś na szczęście nie mam już gorączki, ale za to czuję się chora. Nie lubię chorować i nie przyjmuje tego do wiadomości, w planach mam normalne funkcjonowanie i generalne porządki :). Aby się zmotywować rano skoczyłam na małe zakupy bieliźniane. W H&M kupiłam czarny komplecik z aktualnej kolekcji i coś extra z wyprzedaży.  Od razu moje chęci do działania wzrosły ;). Jutro za to postaram się zdobyć kolejne fanty do mojego rozdania (klik), zapraszam do udziału :).




7 komentarzy:

  1. Zakupy zawsze poprawiają humor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham zakupy.zapraszam do mnie http://modowo11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za miłe słowa! ;) Również obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O... Super rzeczy! Ja to kocham zakupy ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj kochana, już zaobserwowałam. Fajne zakupy. Życzę dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę,że trafiłaś na bardzo dobre ceny - nie ma,to jak wyprzedaże :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jasne zakupy lekiem na całe zło ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...