czwartek, 31 stycznia 2013

micelarny żel do mycia i demakijażu bebeauty - recenzja


Przedstawię Wam recenzje biedronkowego żelu micelarnego. Kupiłam go z braku laku, nigdzie nie mogłam dostać płynu micelarnego bybeauty.Jest to kosmetyk hipoalergiczny dla skóry suchej i wrażliwej. Zamknięty jest w miękkiej plastikowej tubce o pojemności 150 ml. Opakowanie jest wygodne, żel łatwo się dozuje. Konsystencja jest gęstsza niż zwykłego żelu do mycia twarzy. Kosmetyk jest bezbarwny, a jego zapach kojarzy mi się z jakimś detergentem do prania. Średnio mi się podoba, ale zazwyczaj nie przywiązuję zbyt dużej wagi do zapachu takich preparatów. Żel ma służyć do mycia i demakijażu twarzy i oczu. W praktyce wygląda to tak, że z myciem sobie radzi, ale demakijaż mocniej pomalowanych oczu wymaga jednak wspomagania ze strony mleczka. Nie podrażnia, nie szczypie w oczy. Jego cena wynosi coś koło 5 zł. Podsumowując mogę wystawić ocenę 4,5/6. Generalnie jest przyzwoity, ale szału nie robi ;). Chyba zakombinuję i zrobię z niego bazę do peelingu.

Znacie ten kosmetyk? Jak się u Was sprawdza? Co myślicie o moim pomyśle z peelingiem?


5 komentarzy:

  1. biedronka ahhhhhh biedronka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swojego czasu namiętnie go używałam :) Przyjemne, delikatne myjadło.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam go,ale dużo osób mówi że jest OK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja użyłam go kilka razy u kuzynki i był całkiem fajny, ale nie zmywał makijażu do końca;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak za 5zł to całkiem nieźle :) Zawsze mógłby okazać się totalnym bublem :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...