środa, 16 stycznia 2013

Mały kosmetyczny haul.

Pokażę Wam co kupiłam ostatnio. Wszystko pochodzi z Biedronki ;). Jak już wiecie nabyłam mleczko łagodzące bebeauty. Za jakiś czas je zrecenzuję, ale już mogę powiedzieć, że hit to nie będzie. Chciałam upolować płyn micelarny, ale nie było mi dane do tej pory... Więc kupiłam micelarny żel do mycia i demakijażu, także bebeauty, ciekawe jak się sprawdzi :). Z kosmetyków kolorowych spontanicznie wybrałam róż Bell, poprzedni róż (Bourjois) mi się skończył więc postanowiłam zaryzykować :). Znacie te róże? Jeśli nie to macie okazje poznać bo kupiłam 2 i jeden trafia do mojego rozdania! :)

Ps.
Kupiłam też całą masę ciuchów, spodziewajcie się nowych stylizacji ;)






10 komentarzy:

  1. Lubię kupować kosmetyki w Biedronce :D Nie znam tego różu :D Fajnie, że trafia do rozdania :D Oby króliczek miał szczęśliwą łapkę podczas losowania... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię kupować kosmetyki w Biedronce ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedronka ostatnio bardzo zadziwia kosmetycznymi nowościami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio kupiłam w biedronce lakiery, bo firma dobra, a cena o wiele niższa niż w sklepach ;)

    Co do moich paznokcie to wiem, niestety to tylko zdjęcia ;/ Oczywiście będzie mi bardzo milo jeżeli moje prace Ciebie zainspirują! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wszystkich blogach teraz królują róże Bell. Chyba muszę zamykać oczy jak pojawiają się jego zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten róż w dwóch odcieniach i uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja właśnie wczoraj kupiłam młyn micelarny i mam zamiar go testować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupy, Ja również już od jakiegoś czasu poluje na ten płyn micelarny bebeauty ale go jeszcze nie trafiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten żel miceralny i jest super używam od dawna i nie mogę powiedzieć o nim złego słowa.;P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...