poniedziałek, 7 stycznia 2013

Kickic Vincent.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kurteczkę, którą sobie uszyłam (wczoraj przed snem mnie olśniło, dziś już jest w szafie ;))... Ale zanim ją wykończyłam to już nie było dobrego światła do zdjęć :(. Stylizacja będzie Więc jutro. Dziś za to przedstawię Wam Vincenta. Jest to mój króliczek (który wybierze zwyciężcę rozdania ;)). Trafił do mnie chyba 5 lat temu. Na dworcu spotkałam dziewczyny, króre miały królika w kartonie. Okazało się, że są wolontariuszkami, a zwierzątko trafiło do weterynarza w celu uśpienia, bo znudziło się 4-latkowi. Oczywiście przygarnęłam króliczka i tak sobie u mnie kica :). Wszyscy go uwielbiają, nawet jak na kogoś siknie, albo podgryzie ;). Za to nic mi jeszcze nie zniszczył, od kabli trzyma się z daleka i jest uroczy :D

Oto on:



A Wy macie w domu zwierzątka? 

12 komentarzy:

  1. Królik cudny, u mnie w domu dwa koty i pies :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaa własnie marzę o takim króliczkuu !:D

    OdpowiedzUsuń
  3. jest uroczy, nie dziwię się, że go przygarnęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki kochany ja miałam kiedys całą gromadke takich ,a teraz pieska i kotka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodziak :D Ja mam mini zoo ;) Psa, papugę, szczurka i chomika :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziak, ja miałam białego i nazwałam go Liber :-))) Był ze mną prawie 7lat :( Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej:) Nominowałam Cię u mnie na blogu do Liebster Blog. Będzie mi miło jeśli przyłączysz się do zabawy.
    Ja mam świnkę morską Nutellkę bardzo puchatą i leniwą. Wcale nie ma ochoty przemieszczać się po pokoju ani tym barziej nic podgryzać;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no ja mam koteczka potworeczka :D slodki ten kroliczek ludzie sa okropni:( dobrze ze zwierzatka trafiaja na takich ludzi jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki on uroczy! Też mam królika do tego jeszcze kanarka i psa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny Vincet jest !:) ja mam beaglicę - i nie bez darma racji powiadają że to pies o wyglądzie anioła a charakterku iście diabelskim:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...