piątek, 4 stycznia 2013

Haul końca 2012 roku

Pokażę Wam co kupiłam pod koniec roku. Korzystając z promocji w SuperPharm nabyłam dwa pędzle firmy Essence, jeden do pudru, drugi do różu. Nie jestem pędzlowym ekspertem, nawet nie mam z czym ich porównać, ale jestem zadowolona. Osiągam nimi zamierzony efekt, nie łysieją, ją estetyczne. Tyle na ich temat. Cienie kupiłam również w SP, jak widać na zdjęcie jest to paletka Essence. Zakupu dokonałam pod wpływem przedsylwestrowego impulsu ;). Niedługo na blogu pojawi się ich recenzja. Buty... To też był impuls. Po drodze na sylwestrową imprezę zawitaliśmy w Tesco. Na stoisku z butami uświadomiłam sobie, że chyba swoje imprezowe buty zostawiłam u babci... Nie było rady, musiałam sobie jakieś kupić ;). Padło na takie lakierowane szpilki. Kosztowały 30 zł na wyprzedaży, ich zakup to był wręcz głos rozsądku ;). Przechodziłam w nich całą imprezę i o dziwo muszę przyznać, że są wygodne. Mam wielką ochotę wrócić do Tesco, bo wyprzedaż na stoisku F&F bardzo kusi :).






Używacie pędzli Essence? Co o nich myślicie?

18 komentarzy:

  1. Ja mam pędzel do różu z rossmanna(nie pamiętam firmy, a napis się już zdrapał) i przez długi czas byłam zadowolona jednak po długim czasie, zaczęły wypadać z niego włoski i zaczął podrażniać skórę. Czekam na Twoją opinię pędzli! ;)
    A buty wyglądają bardzo fajnie, sama szukam zwykłych, czarnych szpilek, które nie byłby zbyt wysokie, chyba się wybiorę do Tesco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne szpilki;D
    A co do bloga to jestem pierwszy raz i mi się podoba ;p
    Dodaję d obserwowanych i liczę na rewanż .


    http://32litery-swiatksiazki.blogspot.com/
    Książki do poduszki
    Książki są dla umysłu tym czym gimnastyka dla ciała .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedys miałąm ten pędzel do pudru i jak dla mnie był bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne cienie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tych pędzelków ; ) Ale wyglądają bardzo fajnie i super kolorki mają : P

    OdpowiedzUsuń
  6. To były moje pierwsze pędzle, używałam ich zanim kupiłam Eco Tools. Mam je do dziś, tak z sentymentu :D Bardzo dobrze mi się z nich korzystało :D

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę ci również samych dobrych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka pędzelków z Essence i jestem z nich zadowolona.
    Byłam w Tesco i pokręciłam się na stoisku F&F, kilka rzeczy wpadło mi w oko nawet.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam kupić te pędzle, ale inni mnie uprzedzili ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. essence to dobra firma! zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam tych pędzli, ale może czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten pędzel do różu i jest świetny, nawet w porównaniu z dużo droższymi pędzlami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy ! ObserwujemY?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo ja również muszę zainwestować w jakies porządne pędzle:) Dodaje do obserwowanych :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja również w ogóle nie znam się na pędzlach ale te wydaja się całkiem niezłe, a paletka ma świetne kolory ;) takie odcienie pasowałby do mojej zielonej tęczówki oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. ja właśnie szukam jakiś nowych pędzli i ciężko coś wybrać chyba zdecyduję się na hakuro:)
    p.s. soczewki sa fajne;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja lubię tylko jeden pędzelek z Essence - ten do eyelinera bo okazał się idealny do podkreślania brwi. Paletka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...