środa, 9 stycznia 2013

Essence quattro eyeshadow - recenzja

Paletkę kupiłam pod wpływem impulsu. Nie miałam wobec niej zbyt dużych oczekiwań, po prostu chciałam coś nowego na imprezę. Wybrałam kolor 12 "purple day "Cienie mnie nie zaskoczyły. Są przyzwoicie napigmentowane, dość mokre, dobrze się nakładają, ale troszkę się osypują. Niestety szybko znikają z powieki (nie stosuję bazy), zauważyłam też, że zanim to nastąpi kolory i tak mieszają się ze sobą i tworzą coś szaroburego. W promocji zapłaciłam za nie ok. 9 zł, zwykle kosztują ok. 12 zł. Mogę ja ocenić na 3,5/6.






Pochwalę się też co dziś zrobiłam na obiad, a co! Gotuję tak często, że nawet gdybym pokazywała wszystko co ugotuję na pewno nie byłby to blog kulinarny ;). Ale jak już upichciłam to się pochwalę :D. Dziś na obiadek mieliśmy pizze. Taka jak lubimy, na grubym cieście, wegetariańska. Ja zjadłam 1/4 (i umieram), a mój Ukochany połowę, nie wiem jak tego dokonał O.O A nie, muszę sprostować Ukochany twierdzi, że zjadł w sumie 5/8 ;)
Przed pieczeniem...

I już gotowa :)



 Nie lubię gotować, dla mnie jest to jedno z bezsensowniejszych zajęć :(. No chyba, że robię jakąś pyszność, ale to raz na jakiś czas ;). A Wy lubicie gotować? Co robicie na obiad? Może zainspirujecie mnie do stania przy garach ;)


I jeszcze mam pytanie na koniec, jak odbieracie moje stylizacje? Podobają się? Chcecie żeby było ich więcej? Nie będę ukrywać, ciuchy są dla mnie ważne. Studiuję projektowanie ubioru, szyję, wykonuję dodatki i biżuterię. Chcecie więcej moich tworów?

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam pizzę zwłaszcza taką domową :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No to po kolei :D Kosmetyki Essence bardzo lubię, ale na cieniach się zawiodłam i już ich nie kupuję. Uwielbiam gotować, uwielbiam pizzę i przez zdjęcia Twojego dzieła zgłodniałam :D Stylizacje podobają mi się i są dla mnie częścią Twojego bloga, więc myślę, że powinnaś pokazywać tutaj swoje wszelkie twory :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwne połączenie 4 kolorków ; ) szkoda, że nie zostali przy fioletach : ) bo fiolecik ładny ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaa, pizza wygląda obłędnie, pewnie tak samo smakowała.
    a tu człowiek na diecie, życie jest niesprawiedliwe ; )
    inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie to zawsze mój Ukochany robi pizze :-) Ale ja ją uwielbiam :-D Miałam te cienie i zgadzam się z oceną... są ok ale bez szału :-) Pozdrawiam serdecznie! :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne kolory tych cieni, moze na bazie dłużej wytrzymują

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow jaka apetyczna pizza! Wygląda wspaniale! Mogę kawałek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Bardzo lubię robić pizze, to moje pokazowe danie, mogę upiec z myślę o Tobie, zapraszam :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...