sobota, 26 stycznia 2013

Co robię gdy powinnam robić coś innego

Wczorajszy dzień był bardzo owocny, wszystko się udało, a na dodatek spędziłam czas ze świetnymi ludźmi! Jestem zadowolona :). Dziś za to mogę się troszkę polenić... Ale tylko troszkę, za chwileczkę biorę się do pracy ;). Niedługo pojawi się nowy baner, prace są w toku. Poza tym dorzucę dziś coś do rozdania (klik) :). Zapraszam do udziału, już tylko 6 dni do końca!

Postanowiłam odsłonić się z tym czemu się poświęcam gdy powinnam oddawać się edukacji itp. ;) Majstruję taką biżuterię... To tylko część tego co stworzyłam . Co o niej myślicie?










A to nasze leniwe słodkie śniadanko. Raz w tygodniu można ;). Od jutra będzie zdrowo (ale z kawy nie zrezygnuję)!




13 komentarzy:

  1. zawsze jest do roboty coś lepszego niż nauka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w 5 :D
    wogóle śliczne jest to wszystko, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najładniejsza 7 *.*
    Pięknee to jest ! .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńka! Szczególnie numer 2 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej! Cudowna biżuteria. Podziwiam, że wykonujesz takie cudeńka. :) Będę wpadać częściej. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem ślicznie Ci to wychodzi :) będę zaglądała obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. b. oryginalna biżuteria i pyszne śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne rzeczy robisz :) bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...