poniedziałek, 14 stycznia 2013

Bourjois, Healthy mix serum - recenzja

Dziś przedstawię Wam mój hit w kategorii podkładów. Jest Healthy mix serum od Bourjois. Gdy go kupowałam to właściwie chciałam podstawową wersję Healthy mix, ale nie wiedziałam o istnieniu dwóch wersji i przez przypadek wzięłam właśnie serum. Mam kolor 53 - light beige. Jest to podkład o lekkiej formule, łatwo się rozprowadza na twarzy, nie tworzy plam, idealnie się stapia. Ma ładny, owocowy zapach. Nie wysusza skóry, co dla mnie jest bardzo ważne. Po jego nałożeniu cera wygląda świeżo i zdrowo. Nie matuje, zostawia delikatny blask, taki jakby satynowy, naturalny efekt, bardzo mi się to podoba. Krycie jest lekkie, ale dla mnie wystarczające. Gdy chcę zamaskować coś nieładnego to spokojnie mogę nałożyć kolejną warstwę, podkład nie tworzy maski. Na cięższe rzeczy przeznaczony jest korektor (którego aktualnie nie używam, podkład mi wystarcza). Trwałość jest zadowalająca, w ciągu dnia lekko znika z twarzy, ale do wieczora efekt jest do przyjęcia. Podsumowując wszystko kosmetyk oceniam na 6/6. Najlepszy podkład jaki kiedykolwiek miałam, uwielbiam naturalny, świeży wygląd cery :)

Miałyście styczność z tym podkładem albo podstawowym Healthy mix? Jak go oceniacie?




Specjalnie zostawiłam widoczną granicę ;)

11 komentarzy:

  1. nie mialam ale czytalam juz wielokrotnie ze jest swietny i ogolnie polecany
    - ja lubie takie wlasnie o delikatnym kryciu
    - obecnie mam podklad z Lavery i tez ma takie wlasnie lekkie krycie - podoba mi sie wlasnie taki bardziej naturalny look :))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, jeśli kiedykolwiek kupię podkład, to myślę, że wybiorę właśnie ten, bo kusi mnie już od jakiegoś czasu :) Jednak na razie zakupów nie planuję, bo trzeba zużyć to, co zalega po szafkach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm odżywka do paznokci, którą polecam.... hm.... może to nie jest odżywka, a raczej krem/balsam. 2x5 z Herba Studio. Rok temu całkiem fajnie podratowała moje paznokcie. Zastanawiam się nad jej ponownym zakupem, ale nigdzie nie mogę jej kupić a na doz trzeba zamówić za 20 zł. Jednak na razie daję sobie na luz, niech trwa szaleństwo lakierowe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmmm nigdy nie stosowałam podkładów tej firmy ale może warto wypróbować skoro tak zachęcasz i zachwalasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie stosowałam,ale może kiedys kto wie;)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto spróbować.Zapraszam do mnie http://modowo11.blogspot.com
    Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś podkład Bourjois, ale z innej serii i byłam zadowolona, o Healthy Mix słyszałam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą - ten podkład jest wyjątkowo udany :) Szkoda tylko, że gama kolorystyczna jest tak mała i nie mogę kupić dla siebie odpowiednio jasnego odcienia :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile kosztuje ten podkład? Nie wysusza skóry? Świetnie! To bardzo ważna informacja, bo ja po zimie mam "wióry" na czole i w okolicach nosa. Z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W standardowej cenie koło 60 zł, ja dorwałam za 40 zł w promocji ;). Nie wysusza! :D Dla mnie to bardzo istotne bo też mam problemy z nawilżeniem.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...