środa, 23 stycznia 2013

Bell Air Flow Colour Boom - recenzja

Ostatnio na moich ustach gości błyszczyk Bell. Kupiłam go za kilka złotych w Biedronce, wybrałam kolor podchodzący pod nude, wpadający w róż. Niestety nie mam już opakowania i nie mogę sprawdzić co to za kolor. Kosmetyk zamknięty jest w plastikowym opakowaniu typowym dla błyszczyków. Design mi się podoba, jest prosty i estetyczny. Opakowanie ma klasyczny wygląd. Na pojemniczku nie ma podanej objętości. Aplikator to patyczek zakończony gąbeczką. Nie jest on prosto ścięty tylko wyprofilowany. Nakładanie błyszczyku jest komfortowe, mogę to robić bez lusterka.Warstwa na ustach daje ładny, delikatny, transparentny kolor. Trwałość... Jak to błyszczyk, co jakiś czas muszę nanieść nową warstwę, ale częściowo zjedzony nie wygląda źle. Kosmetyk ma zapach nazwany przez producenta "egzotycznym", ale mój Ukochany stwierdził, że to ładny poziomkowy zapach. Co kto lubi ;). Co mogę jeszcze powiedzieć? Fajny jest, przyjemnie się go nosi, nie skleja i nie wysusza ust. Jestem zadowolona, ale nie mam specjalnych wymagań co do tego typu kosmetyków. Myślę, że kupiłabym go kolejny raz. Moja ocena to 5,5/6







Znacie ten błyszczyk? A może miałyście inne kolory? Podzielcie się wrażeniami!

10 komentarzy:

  1. Masz ładny kształt ust. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny, chyba muszę zacząć próbować kosmetyki z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor! A jeśli pachnie poziomkami, to ekstra, uwielbiam poziomki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za błyszczykami, ale ten ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ale w bardziej różowym kolorze, jest ok ale nie powala na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam jeden prześliczny kolor z tej serii, kupiłam w Biedronce. Teraz pojawił się problem, bo nigdzie nie znalazłam nr tego odcienia, ani w ogóle go już nie widzę w nowych dostawach błyszczyków:(( dramat.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny naturalny kolorek choć nie przepadam za błyszczykami to ten według mnie prezentuje się b. dobrze na Twoich ustach.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...