czwartek, 27 grudnia 2012

Pedilady - recenzja

Długo się zastanawiałam czy zakup urządzenia Pedilady to dobry pomysł. Jest to "profesjonalne urządenie elektryczne do pedicure", można je nabyć w SuperPharm w cenie 139,99 zł. Bałam się, że jego skuteczność będzie porównywalna do zwykłej tarki. Próbowałam się czegoś na ten temat dowiedzieć z internetu, ale opinii było mało. Postanowiłam zaryzykować i kupiłam. I była to dobra decyzja! Mam problematyczne stopy, zabawa z tarką wymagała ode mnie dużo czasu i energii, a efekty i tak nie były zadowalające. Wizyta w salonie i wykonanie profesjonalnego pedicure to koszt ok. 80 zł. Trochę drogo... Pedilady wygrywa z tymi dwoma opcjami! Jest tańsze niż dwie wizyty w salonie, a zabieg z jego użyciem nie jest uciążliwy. Działa bardzo skutecznie, a przy tym delikatnie. Trudno zrobić sobie krzywdę (mi się nie udało, a muszę przyznać, że w ramach eksperymentu próbowałam). Pedilady jest wyposażone w dwie głowice ścierające: jedna do zrogowaciałęj skóry, druga do peelingu miękkiego naskórka. Żadna z nich nie powoduje powstawania zadziorów. Zrogowacenia zostały całkowicie usunięte, a stopy mają zadbany wygląd. 
Plusem jest to, że w sklepach SupherFarm można kupić wymienne głowice, dzięki temu urządzenie może być używane przez więcej niż jedną osobę.
Pedilady zawiera też pięć głowic do manicure'u. Nie będę się o nich zbytnio rozpisywać bo nie jestem zwolenniczką używania takich wynalazków. Napiszę tylko, że działają dość delikatnie i raczej nie powinny zaszkodzić, efekty są również delikatne ;)
Urządzenie zasilane jest na dwie baterie AA. Trudno mi ocenić, czy to plus czy minus, ja korzystam z akumulatorków i jestem zadowolona. Minusem jest mała dostępność, w Polsce Pedilady można kupić jedynie w sklepach SuperPharm.



Jeśli zwykła tarka Wam nie wystarcza to z czystym sumieniem polecam Pedilady! Moja ocena: 6/6.

Ps.
Do zakupu urządzenia namówiłam moją mamę. Również jest bardzo zadowolona :)

10 komentarzy:

  1. Świetne urządzenie, szkoda że u mnie nie ma SuperPharmy:)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe urządzenie, nie wiedziałam, że można coś takiego kupić w SuperPharm :D Ja na razie daję radę tarką, na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe artykuły i ciekawy temat ;)

    Też prowadze ale trochę oderwanego od innych. Zapraszam do zaobserwowania a ja odwdzięczę się tym samym ;D

    simplebyanna.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiedziałem że takie coś mają w SuperPharm.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam takie urządzenia ; ) Boję się trochę tego ; P

    OdpowiedzUsuń
  7. O, coś dla mnie! Muszę zajrzeć do SP, koniecznie. Co prawda mam swoją ulubioną tarkę ale to byłoby dużo lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że mnie odwiedziłaś bo od już dawna szukałam opinii na temat tego urządzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. kwestia w tym ze kupno 2 glowic na zmiane kosztuje wiecej niz nowy aparat ktore juz je posiada/
    to sie nazywa israbloff.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakby co to mam do sprzedania to cudo! Nieużywany bo nieudany prezent, także ZAPRASZAM!
    http://tablica.pl/oferta/pedilady-profesjonalne-urzadzenie-elektryczne-do-pedicure-ID2RBFR.html
    W razie pytań, proszę kontaktować się przez stronę tablica.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...