piątek, 28 grudnia 2012

Coś ładnego :)

Pokażę Wam co ostanio sobie kupiłam w Biedronce. Są to zeszyty zamykane na manes. Bardzo mi się podobają. Dwa są w linie, jeden czysty - będzie szkicownikiem. Jestem z nich bardzo zadowolona, a Wam się podobają?



 
 
Muszę się też pochwalić, że byłam dziś z Ukochanym na treningu próbnym w klucie fitness i podjęliśmy decyzję wykupienia abonamentu! Niestety jestem teraz bardzo zajęta i nie mogę sobie pozwolić na codzinne treningi, ale od marca będę intensywnie ćwiczyć. Do tego czasu będę pojawiać się w klubie raz w tygodniu.


Na koniec mam dla Was niespodziankę! Postanowiłam zrobić rozdanie. Planowałam wystartować gdy blog będzie obserwować 10 osób, ale myślałam, że to nastąpi później (teraz jest już 9 obserwatorów)... Muszę zmienić plan, rozdanie będzie w styczniu, a ja tym czasem myślę co dla Was przygotować :)

10 komentarzy:

  1. Świetny blog . Obserwuje i zapraszam do mnie

    http://0la-blog.blogspot.com/ . ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Są świetne i może ja sprezentuję sobie taki na moje zapiski i notatki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne okładki! :D mam nadzieję, że się jeszcze na te zeszyty załapię
    powodzenia w blogowaniu, będę śledzić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są;) szukałam właśnie czystego zeszytu:) zajde do biedronki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, u siebie ich nie widziałam ale będę musiała uważniej się przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam je u siebie i bardzo mi się spodobały :)
    zostałaś u mnie otagowana, zapraszam :) http://oh-wow-lovely.blogspot.com/2012/12/mae-zakupy-i-tag-its-only-picture.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam te zeszyty i szalenie mi się spodobały. Był duży wybór wzorów, fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zeszyty, ciekawe czy są jeszcze w Biedronce, muszę się tam przejść :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny ten z tymi kółkami czy co to tam jest :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...